ОБМІН ЧИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ДО 14 ДНІВ

 

Перед початком експлуатації будь-ласка уважно прочитайте інструкцію!

ЯК ОБМІНЯТИ ЧИ ПОВЕРНУТИ ТОВАР?

 

  • Ви можете повернути новий товар без слідів експлуатації протягом 14 днів, за винятком дня покупки.
  • Товар немає ознак використання, відсутні механічні ушкодження, подряпини, потертості.
  • Не порушено цілісність блістерної упаковки/пломб/ярликів.
  • Збережено товарний вигляд та всі споживчі властивості.

    Важливо! Товар не має втратити товарний вигляд. Має бути збережено упаковку, товарний чек (або видаткову накладну), гарантійний талон.

     
ЯКІ ТОВАРИ НЕ МОЖНА ПОВЕРНУТИ?

Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» не можна повернути:

  • продовольчі товари, лікарські препарати та засоби,
    предмети сангігієни
  • фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір
  • корсетні товари
  • парфумерно-косметичні вироби
  • пір'яно-пухові вироби
  • дитячі іграшки м'які
  • дитячі іграшки гумові надувні
  • зубні щітки (електрощітки)
  • мундштуки
  • апарати для гоління (електробритви, епілятори, тримери, машинки для стрижки)
  • помазки для гоління
  • розчіски, гребінці та щітки масажні (стайлери, мультистайлери, випрямлячі волосся, плойки, фен-щітки)
  • сурдини (для духових музичних інструментів)
  • скрипічні підборіддя
  • рукавички
  • тканини
  • тюлегардинні і мереживні полотна
  • килимові вироби метражні
  • білизну натільну
  • білизну постільну
  • панчішно-шкарпеткові вироби
  • товари в аерозольній упаковці (в блістерній упаковці, в плівці)
  • друковані видання
  • лінійний та листковий металопрокат, трубну продукцію, пиломатеріали, погонажні (плінтус, наличник), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником)
  • аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом
  • вироби з натурального та штучного волосся (перуки)
  • товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо)
  • інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо)
  • ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння
ДОКУМЕНТИ, НЕОБХІДНІ ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ
  • Документ, що підтверджує покупку, виданий Продавцем (акт приймання-передачі / накладна / чек або інший документ виданий Продавцем, що засвідчує факт покупки)
  • Гарантійний талон
  • Заповнений бланк Заяви на повернення
  • Компанія-продавець, яка приймає товар на повернення, залишає за собою право перевірити його на цілісність та якість, а також відмовити у поверненні у разі пошкодження, наявності ознак користування товару або невірно наданих документів на повернення.

 

  ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ  

На більшість товарів, що реалізуються в нашому магазині, надається офіційна гарантія виробників. Підтримкою техніки займаються сертифіковані сервісні центри. На всі товари, придбані в інтернет-магазині LUCKYLINK.KIEV.UA, надається гарантія, що дає право на безкоштовний ремонт протягом гарантійного періоду. Термін гарантії Вашого товару вказаний у гарантійному талоні, що додається із покупкою товару.

Для прийому товару на сервісне обслуговування необхідні:

  • Копія гарантійного талона та копія документу, що підтверджує факт покупки (накладна/чек або інший документ виданий Продавцем). У разі відсутності у Вас цих документів - зверніться за телефоном, вказаним на нашому сайті, ми розглянемо Ваше запитання та запропонуємо рішення;
  • Заповнений бланк Акт діагностики

 

  ПЕРЕДАЧА ТОВАРУ НА ПОВЕРНЕННЯ/СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ  

Заповнену заяву та копії документів покладіть в коробку з товаром і надсилайте нам:

 

Голубова Марія Сергіївна

+38 093 208 78 42

м. Бориспіль, Нова Пошта відділення №6 (ул. Привокзальна, 2А)


Наявність цих документів прискорить гарантійне обслуговування Вашого товару.
Вартість доставки повернення сплачує відправник.

Посилки на повернення, відправлені післяплатою не забираємо, вони будуть відправлені назад!

 

Шановний Покупець, за Вашим зверненням вживемо всіх заходів для якнайшвидшого вирішення Вашого питання!
Умови обміну та повернення товару відповідно до чинного законодавства України.

 

  СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ  

Виникли питання щодо сервісного обслуговування під час гарантійного періоду?
Пишіть нашому спеціалісту:   +380 63 959 46 09